Een drop-downlijst maken in Excel

Deze tip is verplaatst naar http://www.compuniversity.nl/een-drop-downlijst-maken-in-excel/

Groet,

Frank ten Voorde

12 reacties op “Een drop-downlijst maken in Excel

  1. Precies wat ik zocht, de online help van MS zelf en mijn documentatie zwijgt over dit onderwerp. Bedankt!

  2. Handig, deze had ik laatst nodig en heb het bestandje bij automatisering laten aanpassen….

  3. hoe kan je er ook voor zorgen dat je de eerste letters kan invoeren en er in de dropdownlijst enkel de mogelijkheden met de al gegeven letters overblijven?

    Guy Beken

  4. Ik wil nog een stap verder met Drop Down. Is het mogelijk om een hyperlink onder een drop down cell te creeren. de afbeeldingen (pdf bestanden) staan op het netwerk. Het resultaat moet dan zijn: Als 1 afbeelding actief is dat je die dan ook werkelijk als afbeedling in de cell ziet

  5. hoe krijg ik zichtbaar dat er een drop down is? Pijltje/drop down staat nu bij mij niet zichtbaar bij de cel.

  6. Als ik het venster open met het pijltje staat mijn selectie balk helemaal onder in de lijst, ik wil die graag altijd boven in de “dropdown” lijst hebben als ik het venster open, kan dat?.

  7. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de hele regel een kleur krijgt als je iets aanklikt in het drop down menu?

Reacties zijn gesloten.